• No tweets on this service

Beste leden,

Het sportseizoen gaat gelukkig weer beginnen. Helaas gaat dit nog niet helemaal op de normale wijze i.v.m. het coronavirus. Dit zorgt nog steeds ervoor dat we aanvullende maatregelen dienen te treffen.Hieronder een overzicht van de maatregelen die wij voor het clubgebouw voor het komende seizoen met elkaar treffen. Gebruik bij twijfel vooral gezond verstand en neem geen risico's. De gezondheid van eenieder staat voorop.

Openstelling accommodatie:

  • De openstelling van de accommodatie is gehouden aan het protocol voor de Horeca. Concreet betekent dit:
  • Ingangscontrole en check op coronasymptomen
  • Volg altijd de aangegeven routering op de accommodatie, bestaande uit pijlen, verbods- en gebodsborden.
  • De kantine, toiletten, kleedkamers en het wedstrijdsecretariaat zijn met beperkingen (1 persoon tegelijkertijd) toegankelijk.
  • In de kantine mogen maximaal 60 personen aanwezig zijn en moet 1,5 meter onderlinge afstand worden gehouden.
  • In de praktijk gaan we het verblijf in de kantine minimaliseren: we willen zoveel mogelijk doorloop voor bestellen en afhalen van consumpties. Alleen op zitplaatsen is verblijven toegestaan; er zijn geen staanplaatsen voor verblijf beschikbaar. Hierom komt er ook een speciaal verkooppunt op het terras.
  • Bij binnenkomst van de kantine en op het terras geldt een verplichte registratie van bezoekers ten behoeve van bron- en contactonderzoek door de GGD bij een besmetting. Hiervoor is een inschrijfformulier beschikbaar, waarmee bezoekers wordt gevraagd hun volledige naam, en telefoonnummer te verstrekken en toestemming te verlenen voor de verwerking van de gegevens. Ook wordt de datum en aankomsttijd vastgelegd en bevestigt de bezoeker dat deze geen Corona-gerelateerde gezondheidsklachten heeft. De gegevens worden 14 dagen bewaard en daarna vernietigd.

Gebruik kleedkamers

  • De kleedruimtes en douchevoorzieningen zijn open, maar personen van 18 jaar en ouder moeten wél 1,5 meter afstand tot elkaar houden.
  • We vragen de teams om de tijd in de kleedruimtes voor èn na de wedstrijd te beperken en zoveel mogelijk in sportkleding te komen, thuis te douchen en/of om te kleden.
  • Sleutels om kleedkamers af te sluiten worden in principe niet verstrekt.
  • Begeleiders/staf moeten te allen tijde 1,5 meter afstand houden van alle spelers boven 12 jaar houden.
  • Let op het maximaal aantal toegestane personen(6) in een kleedkamer.

Kijk voor de maatregelen rondom de velden even op de website van de desbetreffende sport. Dit kan op onderdelen verschillen.

Vooral een gezond en sportief jaar toegewenst.

Het omnibestuur

Adresgegevens:

Omni Zwaluwen Utrecht 1911
Grebbeberglaan 4
3527 VX Utrecht


Telefoonnr. Clubhuis:

Verenigingsmanager (werkdagen): 030-2935833
Clubhuis/bar (avond/weekend): 030-2935833

Voetbal:
Wedstrijdsecretariaat zaterdag: 0640277080
Wedstrijdsecretariaat zondag: 0640277080
Wedstrijdsecretaris zaal:  06-51453959

Voor afgelastingen bekijk de club/bondsite

 

Openingstijden

MAANDAG GESLOTEN
DINSDAG 19.00 - 24.00 uur
WOENSDAG 19.00 - 24.00 uur
DONDERDAG 19.00 - 24.00 uur
VRIJDAG GESLOTEN
ZATERDAG 08.30 - 20.00 uur
ZONDAG 08.30 - 20.00 uur

Openingstijden bij algehele afgelasting:

  • zaterdag gesloten
  • zondag geopend van 13-17 uur

 (tenzij anders aangeven)

Hoe bereikt u ons:

Klik hier voor een routebeschrijving.

fb-pagina